پیام تسلیت مدیر عامل به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س)

پیام تسلیت مدیر عامل به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س)

مهندس مصطفی پوراحمدیان، مدیر عامل محترم شرکت صنایع مس نوید بابکان، در پیامی ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) را تسلیت گفتند.

شهادت حضرت زهرا شرکت صنایع مس نوید بابکان

بسم الله الرحمن الرحیم

السلام علیک یا فاطمه الزهرا (س)

به واقع از شخصیت حضرت فاطمه (س) سخن گفتن بسیار دشوار است. چراکه شخصیت والای ایشان، در همه‌ی ابعاد یک نمونه عالی انسان کامل بودند؛ بلکه یک “زن کامل” بودند، آن‌چنان که اسلام می‌خواهد تا زن آنگونه باشد.

این بانوی ارجمند در همه جنبه‌های مختلف «زن بودن» نمونه و الگویی کامل و جامع برای زنان جامعه اسلامی هستند. مظهر یک «دختر»، در برابر پدر بزرگوارشان، پیامبر اعظم صلوات الله علیه. مظهر یک «همسر»، در برابر شوهرشان امیرالمومنین علیه السلام. مظهر یک «مادر»، در برابر فرزندانشان و همچنین یک «زن مبارز و مسئول»، در برابر سرنوشت جامعه‌شان به‌گونه‌ای که تا آخرین لحظه برای دفاع از حق در برابر باطل ایستادگی کردند.

و در آخر ایام فاطمیه و فرارسیدن شهادت جانسوز حضرت فاطمه زهرا (س) را به همه عاشقان خاندان عصمت و طهارت و پیروان راه حضرتش، به ویژه همکاران عزیز و محترم شرکت صنایع مس نوید بابکان تسلیت و تعزیت می گویم و از خداوند متعال برای همه‌ی شما همکاران بزرگوار عزت و سربلندی روز افزون و تداوم راه و سیره آن حضرت را خواستارم.

شهادت حضرت زهرا شرکت صنایع مس نوید بابکان
ایام فاطمیه (بیکلام)
الحمدالله که مادرمی (مداحی)


لینک کوتاه مطلب برای اشتراک گذاری:
لینک کوتاه مطلب برای اشتراک گذاری
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.