پیام تسلیت مدیرعامل در پی فرارسیدن شبهای قدر و شهادت حضرت علی (ع)

پیام تسلیت مدیرعامل در پی فرارسیدن شبهای قدر و شهادت حضرت علی (ع)

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع مس نوید بابکان، مهندس مصطفی پوراحمدیان در پیامی فرارسیدن شب‌های قدر و شهادت امیرالمومنین علی (ع) را تسلیت گفت که متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
لَیْلَهُ الْقَدْرِ خَیْرٌ مِنْ أَلْفِ شَهْرٍ


شب قدر از برترین، پرفضیلت‌ترین و پر رمز و رازترین شب‌های سال است چراکه خداوند متعال در قرآن کریم ارزش این شب‌ها را برتر از هزار ماه بیان کرده است. شب‌های قدر، هنگامه نزول قرآن و فرصتی ارزشمند برای بندگان است تا در این لیالی پر نور بار دیگر آینه دل از زنگار گناه و معصیت، پاک کرده و دمی را در سایه بندگی و عبودیت، به تزکیه نفس و رسیدن به خلوص معنوی سپری کنند.

حضرت مولای متقیان، امام علی (ع) فرزند کعبه و شهید محراب، حقیقتی بزرگ به درخشندگی خورشید است که مانند موجی در دریای بیکران انسانیت گسترش یافت و تا سواحل دوردست کمال پیش رفت.
او همانند ابری است که همواره بر بیکران دلهای مشتاق، رحمت و آزادگی فرو میبارد، و حماسه آفرینی است که ملائک آسمان بر دستان توانایش در خیبر و خندق و بدر و حنین بوسه میزدند.
حضرت علی (ع) حقیقتی بزرگ است که همچون خورشید دریای بیکران انسانیت را گرم می‌کند. امام مومنان و متقیان درس آزادگی، گذشت، فداکاری و خدا دوستی را با سیره و سبک زندگی خود در همه عرصه‌ها به تمام انسان‌های آزاده تاریخ آموخت.

و اینک شب‌های قدر و سالروز شهادت این ابرمرد تاریخ فرارسیده است بدین سبب اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما همکاران عزیزم در نوید بابکان در این ماه پر خیر و برکت، فرارسیدن سالروز ایام شهادت مظلومانه مولی الموحدین حضرت علی (ع) را تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم و توفیق بهره‌مندی از فیوضات بیکران شب‌های قدر را از خداوند سبحان را برای همه شیعیان آن حضرت به ویژه همکاران ارجمندم در خانواده‌ی شرکت مس صنایع مس نوید بابکان خواستارم.

التماس دعا



لینک کوتاه مطلب برای اشتراک گذاری:
لینک کوتاه مطلب برای اشتراک گذاری
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.