پیام تبریک روز جهانی کارگر

پیام تبریک روز جهانی کارگر

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع مس نوید بابکان شهربابک، مدیر عامل محترم مهندس مصطفی پوراحمدیان فرا رسیدن هفته‌ی کار و کارگر و روز جهانی کارگر را تبریک و تهنیت گفتند؛ متن این پیام به شرح زیر می‌باشد:

باسمه تعالی

امـام خمینی(ره): «حیات یک ملت، مرهون کار و تلاش کارگر است.»

فرا رسیدن 12 اردیبهشت روز جهانی کار و کارگر فرصت مغتنمی برای تکریم و نکوداشت مقام رفیع کار و قدردانی شایسته از خدمات صادقانه و بی‌دریغ کارگران شریف، مؤمن و صبور ایران زمین است. خرسندیم که در خانواده   شرکت صنایع مس نوید بابکان، در کنار این عزیزان که خدمات ارزنده و سهم بزرگی را در افزایش رونق تولید دارند، در  حال حرکت به سوی تعالی و پیشرفت عزت و عظمت ایران اسلامی هستیم. به این امید که خداوند منان توفیق خدمتگزاری و توان خیزش در راستای شکوفایی اقتصادی کشور عزیزمان را به ما عنایت فرماید تا بتوانیم در سال «جهش تولید با مشارکت مردم» گام‌های موثری در این جهت برداریم و بار دیگر پرچم صنعت مس ایران بر بلندای اقتصاد کشور عزیزمان برافراشته شود. امید است با اتکا به همدلی و پشتکار ستودنی شما بزرگواران در نوید بابکان، هر چه زودتر شاهد بهره برداری از طرح‌های توسعه‌ای و شکوفایی فزاینده صنعت مس شهربابک در سایه‌سار پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران باشیم.

برای همه کارگران عزیز و خانواده‌های محترمشان عزت و سربلندی  از درگاه حضرت حق مسألت نموده و روز کارگر را صمیمانه شادباش و تبریک عرض می‌نمایم.

مصطفی پوراحمدیان

نکته روابط عمومی شرکت:

روز 11 اردیبهشت روز جهانی کارگر در تقویم کشورمان است که در تقویم 1403 به دلیل کبیسه بودنش این روز مصادف با 12 اردیبهشت است.



لینک کوتاه مطلب برای اشتراک گذاری:
لینک کوتاه مطلب برای اشتراک گذاری
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.