تقارن ولادت حضرت زهرا (س) و سالگرد شهادت حاج قاسم

تقارن ولادت حضرت زهرا (س) و سالگرد شهادت حاج قاسم

مدیر عامل محترم شرکت صنایع مس نوید بابکان شهربابک در پیامی فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت فاطمۀ زهرا (س) و هفتۀ گرامیداشت مقام زن و مادر و ولادت امام خمینی (ره) و سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی را گرامیداشت.

” بسم الله الرحمن الرحیم”

سالروز با سعادت میلاد اسوه‌ی عفت و حیا و سرور بانوان عالم، حضرت زهرا (س) و میلاد بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) که مقارن شد با سالروز شهادت یکی از شاگردان ممتاز و مدافعان حریم اهل‌بیت عصمت و طهارت، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، یاد‌آور جایگاه بلند بانوان و نقش آن‌ها در تربیت انسان‌های مکتب‌ساز است.

کوثر سراسر خیر و برکت است. یگانه بانویی است که در دنیا انسان‌ها را از چشمه محمدی خویش سیراب می‌سازد و در آخرت شفیع پیروان راستین دین مبین اسلام خواهد بود و حضرت علی و فرزندانش، کام تشنگان رهیده از محشر را از کوثر بهشتی سیراب می‌سازند. او و ذریه‌اش، روشنگران اخلاق نیکو و احکام و آداب الهی هستند و فرزندان رشیدش در طول تاریخ، مبشر صلح و آزادی بشر از ظلم و ستم بوده‌اند. حضرت امام خمینی (ره)، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و بسیاری از زنان و مردان تاریخ ساز که الگوهایی برجسته برای نسل حاضر هستند. اینان پرورش یافتگان زنانی می‌باشند که به تبعیت از اسوه تمام عیار مکارم و قله رفیع فضائل، آزادی را بندگی خداوند یافته‌اند. این مادران، مصداق واقعی کلام بنیانگذار کبیر انقلاب اند که ” از دامن زن، مرد به معراج می‌رود”.

اینجانب ضمن گرامی‌ داشت یاد و خاطره‌ی سردار پرافتخار اسلام، حاج قاسم سلیمانی عزیز و عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن چهارمین سالروز شهادت این سرباز ولایت به محضر امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری و امت شریف ایران اسلامی و همکارانم در مجموعه شرکت صنایع مس نوید بابکان، سالروز میلاد حضرت فاطمه (س) و روز مادر و زن را به همه‌ی مسلمانان جهان، به‌ویژه همه‌ی مادران تبریک عرض می‌کنم.



لینک کوتاه مطلب برای اشتراک گذاری:
لینک کوتاه مطلب برای اشتراک گذاری
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.