پیام تسلیت مدیرعامل شرکت نوید بابکان به مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی

پیام تسلیت مدیرعامل شرکت نوید بابکان به مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی

مدیر عامل شرکت صنایع مس نوید بابکان در پیامی فرارسیدن اربعین سرور و سالار شهیدان؛ حضرت ابا عبدالله الحسین (علیه السلام) و یاران باوفایش را تسلیت گفتند.

اربعین یادآور چهلمین روز شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) و یاران باوفایش است، واقعه‌ای که با ریختن خون پاک این بزرگ آزادگان جهان منجر به شکل گیری مکتب و بینشی شد که تا ابد باقی خواهد ماند.

اربعین حسینی نقطه عطف فرهنگ بی بدیل عاشورایی است، آنجایی که درستی نشان می‌دهد که زمان از ارزش و بزرگی این واقعه نمی‌کاهد و درست در نقطه مقابل آن، هر روز بر اهمیت و آشکار شدن ابعاد گسترده آن در مسیر حق طلبی، عدالت خواهی و شهامت عاشقان حسین (ع) می‌افزاید به طوری که همبستگی و همدلی مسلمانان را در لبیک گفتن به رسالت بزرگ عاشورا می‌توان در راهپیمایی بزرگ هر ساله ایام اربعین نظاره گر بود.

اینجانب اربعین حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام سرور و سالار شهیدان و ۷۲ تن از یاران با وفایش را به پیشگاه حضرت ولیعصر (عج)، مقام معظم رهبری و مردم شهیدپرور تسلیت گفته و امید دارم همواره رهرو آن امام بزرگوار در راستی و دینداری در تمامی عرصه‌های زندگی باشیم.

مصطفی پوراحمدیان



لینک کوتاه مطلب برای اشتراک گذاری:
لینک کوتاه مطلب برای اشتراک گذاری
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.