پیام تسلیت مدیرعامل به مناسبت فرارسیدن دهه آخر صفر

پیام تسلیت مدیرعامل به مناسبت فرارسیدن دهه آخر صفر

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع مس نوید بابکان، مهندس پوراحمدیان مدیرعامل محترم طی پیامی فرارسیدن پایان ماه صفر و رحلت حضرت محمد مصطفی(ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا(ع) را تسلیت گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم

روزهای پایانی ماه صفر ایام حزن و اندوه محبان  پیامبر نور و رحمت  حضرت محمد مصطفی (ص) و شهادت دومین  نور ولایت صاحب کرامت  و شفیع قیامت حضرت امام حسن مجتبی (ع) و همچنین  شهادت هشتمین امام شیعیان حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) می‌باشد که آسمان را به رنگ ماتم و دلهای ارادتمندان به اهل بیت عصمت طهارت را غرق در عزا و شیون نموده است.

پیامبر اکرم (ص) به عنوان خاتم الانبیاء با کشیدن خط بطلان بر جاهلیت  مسیر و ادامه راه حقانیت  را برای بشریت سهل و آسان کرده است، باید  اذعان کرد که راه رستگاری و سعادت بشریت تمسک به اهل بیت عصمت و طهارت و گام برداشتن  درمسیر معرفت می‌باشد. 

اینجانب رحلت پیامبر اکرم (ص) ، شهادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام رضا (ع) را به همه مسلمانان و همکاران  خدوم در نوید بابکان  عرض تسلیت و تعزیت  دارم.

از خداوند منان  توفیق پیشرفت و تعالی ملت بزرگ ایران در سایه  توجهات حضرت ولی  عصر(عج) را  با تاسی از سیره ائمه معصومین  مسئلت دارم.

 

مصطفی پوراحمدیان



لینک کوتاه مطلب برای اشتراک گذاری:
لینک کوتاه مطلب برای اشتراک گذاری
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.